warianty zapisu | 22 212 71 28 · 222127128 · 22-212-71-28 · 22 2 127 128 · 22-2-127-128 · (0 22) 212 71 28 · (0-22) 212-71-28 · (22) 212 71 28 |
---|
Pokaż jak wybrać ten numer dzwoniąc z innego kraju »
Komentarze (18)
Po tygodniu wypowiedzenia umowy dzwoniła pani z propozycją pozostania.Upierdliwie namawiała. Przed wyświetlonym numerem "podejrzenie spamu".
Po zgłoszeniu rezygnacji, zaznaczając, że rezygnuje z telewizora w domu, usilnie próbują się dodzwonić i namówić na specjalną ofertę. Po co, skoro nie będę miał odbiornika??
Ktoś kto mi działa na nerwy.....
Dział utrzymania klienta. Składają bardzo korzystne propozycje przedłużenia umowy. Dużo lepsze niż w salonie. Ja skorzystałem.
neka mnie i na czerwono jest wyswietlany
Zostawili mi 80 kanałów za 5zl. POLECAM!
Dział Stałego Klienta jak to określają. Szybka rozmowa, dobra propozycja przedluzeniowa. Niestety, pospieszylem się i skorzystałem z oferty konkurencji.
POLSAT CYFROWY
Biuro Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu. Duży minus dla konkretnego Pana, który dzwonił 15 razy w ciągu godziny i nie rozumie zdania:" Nie, dziękuję".
Biuro Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu. Po tygodniu od wypowiedzenia umowy zadzwonił Pan z propozycją. Grzecznie podziękowałam i się rozłączyłam. Dzwonił dosłownie przez godzinę co kilka minut, aż musiała odłączyć telefon. Najprawdopodobniej ten sam konsultant (po głosie, bo później był na tyle bezczelny, że się nie przedstawiał. Duży minus.
Dzwonili do mnie o 21.00 !!! Chore!!!
Dzwonią z Cyfrowego Polsatu i męczą człowieka żeby nie zrywał umowy !
Cyfrowy Polsat, dział obsługi klienta.
Jest to numer Cyfrowego Polsatu, dział utrzymania klienta
do mnie tez dzwonili raz i cisza konczy mi sie umowa wypowiedzialam im umowe i pewnie beda naciagac
dzięki serdeczne ,teraz już wiem
to cyfrowy polsat nr biura utrzymania klienta
dzwonił 3 x i cisza
Dodaj
komentarz