Numer 000000000

warianty zapisu 000 000 000 · 000-000-000 · 000000000 · 000 00 00 00 · 000-00-00-00 · 00 000 00 00 · 00-000-00-00 · 00 0 000 000 · 00-0-000-000 · (0 00) 000 00 00 · (0-00) 000-00-00 · (00) 000 00 00

Pokaż jak wybrać ten numer dzwoniąc z innego kraju » « Ukryj

Komentarze (112)

Przyszedl z mlekiem
ten numer to z innego kraju na nw o co choci ale dużo hajsu zabiera z telefony niedzwoncie !!!
Co to za nr? :V
Wycyckaj boga w niebie po śmierci
Jeden youtuber z zagranicy mówił że, to jest demon o nazwie SATORU-KUN. Wpiszcie sobie na youtube --> (SCARY) DO NOT PLAY THE SATORU-KUN RITUAL AT 3AM CHALLENGE GONE WRONG! *GHOST CALLS ME*
To Demon ! Hipnotyzuje ludzi a potem każe im zjadać własne ciało ! Ale w sumie to dobrze bo dzięki temu mniej debili jest na tym świecie
A co za firma ta ulstar?
TO BYŁEM JAAA ZJAWAAAAA
To telefon z apki JokesPhone można nim trollować znajomych sam tego używam
cisza po odebraniu
najpierw z prywatnego numeru a potem z 000000000
Cisza po odebraniu. Zablokowałem.
jak nie masz na browar to zadzwoń do nich ?
To je ten no numer do tego yyyy Mietka
Kononowicz dzwonił
Dzisiaj dzwonia caly dzien z nr000000000. Zablokowalam kto jest z kat maja numer telefony
+48000000000 dzwoni co 4 minuty... zablokowany :)
Miałam głuchy telefon z tego numeru .
Od rana co chwilę na zmianę zastrzeżony i +000000000 puszcza krótkie sygnały. Operator prosił by nie odbierać i zablokować numer
Dzwonia od samego rana nwm co robic chyba zablokuje >.
Kobitka na infolinii Orange powiedziała że nie ma pojęcia co to za numer. Ile w tym prawdy nie wiadomo, ale powiedziała żeby pod ŻADNYM POZOREM nie odbierać!!! Ale swoją drogą to jakieś nienormalne. Huk wie kto huk wie skąd. I dlaczego??
Cisza jak się odbierze
kurwy naciągacze
Może mi ktoś pomóc potrzebuje się skataktowac z tym nr 000000000 i nie mogę się dodzwonic
to był Andrzej
dziękuję
000000000
UWAGA JAKIŚ [email protected] chcą zdjęcia mieszkania z ogłoszenia na OLX, jak by 10 było mało nie wysyłać ,próbują już różnych sposobów żeby wyłudzić kasę ,BLOKADA,CZARNA LISTA
haker probuje wyludza z plusa
wy kurwy zlodzieje 00000000000
nie odbierac sms kradna z konta juz wyczyscilo mi dwa razy zaraz kasuje uwaga na ten numer 000000000 podaje sie na darmowe rozmowy i sms jako plus !!to jakis haker z plusa !
fu';[y7d9[
nie odbierajcie ja wam radze potem będą nieprzyjemności to niewiemdomo kto taka rada nie znasz nie odbieraj :)
Nękający upierdliwy .Zablokowałem. Nie wiem co to i mam to tak głęboko że nawet słońce tam nie dociera.
Dzwoni id 2dni
KONIEC Z NIECHCIANYMI POŁĄCZENIAMI! Wykreśl swój numer z bazy telemarketerów raz na zawsze na stronie: BlokowanieNumeru.pl
Dzwoni przynajmniej 3 razy dziennie, co to za numer? I do kogo należy
04.11.2015 - dzwonił dziwny numer +c0000000000 (dziesięć zer); nie odebrałem
Dzwonił klika razy nie odbieram
Dzwonili do mnie dzisiaj. Sondaż przedwyborczy
Dzwonili do mnie z 000000000
Czasami dostaje od tego numeru SMS-y. Ale to na pewno Orange.
Ja mam nr w play i 3 dzień z rzędu ok 7 rano dzwoni do mnie nr +0 a ok 0.00 i 3.00 dzwoni nr nieznany (mimo iż mam blokadę nr zastrzeżonych)
Budzę sie rano a tu nie odebrane. Dwa dni z rzędu w późnych godzinach nocnych o 3:00 i 1:00. Na pewno jakiś automat sprawdza czy numer jest aktywny żeby podsyłać oferty reklamowe
Rozmawiałem w Plusie , ponoć zmieniali nadajniki i trzeba ręcznie ustawić w telefonie sieć
Numer +0 - 13.09 o 01:07 +0 i nic 13.09. o 22:32, 14.09 o 06:47....co jest grane? ktos coś wie?
No wlasnie do mnie tez! Dzis w nocy mialam trzecie polaczenie! Moze w plusie cos pomoga!? hmm...
do mnie rowniez dzwonil... +0 albo +O
Ewelina...masz jakies szczegóły?? napisz [email protected]
Też mam tel.W plusie i od 2 dni dziwne połączenia od +0
Ja mam ten sam problem że dzwoni do mnie +0 kto to kurde jest?
Od dwóch dni wydzwania do mnie numer +0 ... dosłownie jest to sygnał i koniec...Wiecie co to za numer?
Co to nr? Ktoś wie?
+0
siec play dzwonią z oferta
To sieć komórkowa P4. Rozmawiałem z nimi proponowali mi tablet. :)
To sieć komórkowa P4. Rozmawiałem z nimi proponowali mi tablet. :)
Mnie wiem, co to, bo zamim odbiorę to przestaje dzwonić. Jakieś krótkie sygnały tylko, ale kilka razy dziennie.
Dzisiaj do mnie dzwonili z tego 000000000
bardzo irytujące !!! Dzwonili kilka razy po kilka sygnałów i rozłączali się. Dobrze, że w nocy dają spokój...
bardzo irytujące !!! Dzwonili kilka razy po kilka sygnałów i rozłączali się. Dobrze, że w nocy dają spokój...
Tylko melodyjka w tle jak przy oczekiwaniu na infolini. Sprawdziłem kasy nie zjadło z konta ale nie ufam zablokowałem.
Dzwonił do mnie +48000000000 nie odbierak, nie ufam
Głucho w słuchawce
+00 00000 do k... nędzy co to za numer,jak próbuje się oddzwonić to gada że niemożna i tp. Co to q jest !!!
nie było rozmowy tylko sygnał i się rozłączyło
CHGW. Dziwny numer.
Najpierw dwa połączenia z numeru zastrzeżonego a potem z nr 000000000. Po drugiej stronie nikt nie odpowiada. Myślę, że to pozaziemska inteligencja próbuje się z nami skontaktować, ale mają kiepskie akumulatory w telefonach. Cała moc idzie na dzwonek i dlatego na rozmowę nie ma już mocy. Niech dzwonią, w końcu komuś uda się porozmawiać z E.T.
człowieku, nie ma nr tel. same zera. Tak się dzieje, gdy masz zablokowane połączenia z danym nr. Wtedy smsy i nr tel. to zera. Przynajmniej ja tak mam.
Do mnie dzwoni niemiła pani i przedstawia sie jako pracownik firmy ULSTAR.
raczej ten numer telefonu nie jest do końca normalny... czy jakiś człowiek mógły mieć taki numer??
to Alianz jest i wcale nie jest niebezpieczny *.-
nie wiem co to za nr....
Do mnie namietnie od rana wydzwania 000000000 wiec go zablokowalam zobaczymy moze sie znudzi :-)
Dziwny, nękający, krótki sygnał rozłaczajacy się.
do mnie tez dzwonił. najpierw zadzwonil 000000000 a pozniej zastrzezony
co to za dziwaczny nr +c0000000000 ????
no dobrze ktoś dzwoni z numeru 0000000000, ale i tak nie wiadomo czyj to numer? Skąd mają prywatny numer?
do mnie tez wlasnie dzwonil ten nr
nie wiem. Numer 000000000
000000000 kto to jest?
+000000000
Co to za nr? +0000000
+48000000000
48000000000 call center Allianz :)
a dokładnie 48000000000 - to jest call center Allianz
do mnie też wydzwania dwa razy dziennie ten numer 000000000
nekajacy nr.
Allianz to jest
2 sek. połączenia w tle muzyka
Kilka ludzi się skarży na ten numer a wgl... Nie ma takiego numeru!
to kto wreszcie odpowie co to za nr +00????
Do mnie też wczoraj tj. 28.10.2013r. dzwoniono z nr +00, ale odrzuciłam połączenie, gdyż czułam, że to jakiś podstęp...
+00 niewiem kto.opcja odrzuć była niedostępna oddzwaniając niema takiego nr
no wlasnie, a mi => Ch**e puscili...
no wlasnie, a mi => Ch**e puscili...
+00 - kto dzwoni?
"ogłaszam wszem i wobec,że nie odbieram numerów prywatnych i zastrzeżonych" - u swojego operatora można włączyć blokade połaczeń z nr zastrzeżonych - i spokój!
do mnie tez ktos dzwonil z nr 00 nie odebralam zastanawiam sie kto dzwonil
Sprawdź gdzie jest Twój chłopak, mąż, dziecko itd! Ja mojego namierzyłam u byłej :( :( Wy nie dajcie sie oszukiwać! Sprawdźcie sami: http://lokalizacja-telefonu.pl/rjzf
radio Zet - automat
Chcesz wiedzieć, gdzie jest Twoje dziecko, dziewczyna, mąż...? Nic prostszego - wystarczy użyć Lokalizatora! Lokalizator jest serwisem rozrywkowym, dzięki któremu można śledzić lokalizację wybranego telefonu komórkowego. http://lokalizacja-telefonu.pl/wfdh/
Wyswietlil mi sie nr: +00 O co chodzi?
http://doladuj-za-darmo.pl/7mrw
Taak! Do mnie też od dłuższego czasu namolnie rano i w popołudnie posługując się na zmianę numerami: +000000000, (brak numery), +48525844852 i +48222039442 ktoś dzwoni. A że numer ostatni należy do po*******h SPEAK UP którzy natrętnie namawiali mnie do niesamowitego kursu języka angielskiego na rozpoczęcie którego wspaniałomyślnie mogliby dać 1000zł, zapewne pozostałe też do nich należą.
Opis
Kto do mnie dzwonil z prywatnego? Spity Rue
Dzisiaj do mnie dzwonili z tego 000000000, to już przechodzi ludzkie pojęcie: numer jak z kosmosu a ja mam odbierać??? A skąd mają mój numer???Przesada...UOKIK powinien coś z tym zrobić a nie żeby nawiedzali człowieka jak nie z numeru zastrzeżonego to znowu z takiego...
Dodam, ze dokladny numer 'przesladowcy' to +000000
od tygodna z częstotliwością co 2 godziny ktoś wydzwania z nr prywatnego;uwaga,nie odbieram nr prywatnych i zastrzeżonych!
ogłaszam wszem i wobec,że nie odbieram numerów prywatnych i zastrzeżonych
to BOŚ bank 22 543 34 34

Dodaj komentarz do numeru 000000000

* wymagane pola

Ostatnia aktualizacja bazy:
(sieć komórkowa) 2021-05-08
(sieć stacjonarna) 2021-05-08
(premium) 2021-05-09

Ślij listy:
© 2015-2021 szukajnumeru.pl

Pierwszy raz na szukajnumeru.pl? :)
To proste! Będąc na stronie głównej zacznij wpisywać numer telefonu w szare prostokąty (możesz go także wkleić ze schowka). Kliknięcie przycisku Szukaj zapyta wybraną wyszukiwarkę (np. Google) o wszystkie strony, na których znajduje się dany numer, niezależnie od tego w jakiej formie jest zapisany.
W trakcie wpisywania, w dolnej części ekranu, otrzymasz informacje o prefiksie (sieć, operator, marka, strefa numeracyjna).
W górnej dolnej części ekranu otrzymasz również informację, czy numer wraz z komentarzami został znaleziony w naszej bazie oraz czy ewentualnie znajduje się w bazie numerów premium.
Rozumiem, zamknij ten komunikat